1. Czy muszę dokonać rezerwacji?

Rekomendujemy dokonanie rezerwacji z wyprzedzeniem, aby zapewnić sobie miejsce, szczególnie w weekendy i święta. Rezerwacji można dokonać telefonicznie (+48 570007772), mailowo (reception@nuta.com.pl) lub przez naszą stronę internetową (https://nuta.com.pl/rezerwacje/).

Nasz kalendarz rezerwacyjny otwarty jest na 3 miesiące do przodu. Każdego pierwszego dnia miesiąca rusza kalendarz na trzeci miesiąc do przodu.

2. Czy oferują Państwo menu a’la carte?

Oferujemy wyłącznie autorskie menu degustacyjne, które zmienia się sezonowo.

Nasze menu to starannie skomponowany zestaw dań, które prezentują filozofię i styl Chefa Kuchni.

Każde danie to osobna historia — dopracowana w smaku, formie i kompozycji. Kolejność serwowanych potraw jest przemyślana tak, by stworzyć spójną kulinarną podróż: od lekkich przystawek, przez dania główne, aż po deser.

3. Czy do menu degustacyjnego można dodać wine pairing?

Zdecydowanie zachęcamy do dodania wine pairingu do naszego menu degustacyjnego! Nasi sommelierzy starannie dobierają wina, które wspaniale komponują się z każdym daniem, podkreślając jego smak i aromat. Wine pairing to doskonały sposób na wzbogacenie kulinarnego doświadczenia i odkrycie nowych, wyjątkowych połączeń smakowych. Mamy dostępne 3 wine pairingi: Polish – oferujący parowanie polskich win do dań, Classic – przygotowany z win wybitnych, głównie ze Starego Świata i Elite – na bazie win legendarnych, których nie otwiera się do pairingów.

4. Czy uwzględniacie specjalne diety lub alergie?

Tak dostosowujemy menu do potrzeb gości z alergiami pokarmowymi lub specjalnymi wymaganiami dietetycznymi.

Prosimy o zgłoszenie wszelkich alergii i nietolerancji już na etapie składania zapytania rezerwacyjnego. To jedyny moment, w którym możemy uwzględnić tego typu informacje — późniejsze zmiany nie będą możliwe ze względu na charakter przygotowań i organizację serwisu, dzięki temu nasz zespół będzie mógł odpowiednio się przygotować i zadbać o bezpieczeństwo oraz komfort Państwa wizyty.

5. Jak długo trwa kolacja degustacyjna?

Kolacja degustacyjna trwa zazwyczaj od 2 do 3 godzin. Dbamy o to, aby każdy gość miał czas na delektowanie się każdym daniem.

6. Jakie metody płatności są dostępne?

Akceptujemy wszystkie metody płatności: kartą (Visa, Master Card, American Express), płatności Blik oraz gotówkę.

Zależy nam, aby mogli Państwo wybrać najwygodniejszą dla siebie formę płatności.

7. Czy można zorganizować u Państwa wydarzenia prywatne lub firmowe?

Z radością organizujemy fantastyczne wydarzenia prywatne, eleganckie spotkania biznesowe oraz inne uroczystości.

Nasza przestrzeń doskonale nadaje się do organizacji bankietów, kolacji firmowych, urodzin, rocznic, a także innych wyjątkowych okazji. Oferujemy kompleksową obsługę, dostosowaną do Państwa potrzeb.

Prosimy o kontakt z nami, aby omówić szczegóły i dopasować ofertę do charakteru wydarzenia. Z przyjemnością pomożemy w stworzeniu niezapomnianych chwil w naszej restauracji.

8. Czy oferują Państwo menu wegańskie i wegetariańskie?

Nasza kuchnia opiera się na autorskiej interpretacji lokalnych tradycji kulinarnych, w których wysokiej jakości składniki pochodzenia zwierzęcego odgrywają istotną rolę jako część naszej filozofii kulinarnej. Nie serwujemy menu wegańskiego, ponieważ tworzenie naszych dań opiera się na pełnym spektrum smaków, jakie oferuje natura – w tym mięso, ryby, nabiał i jajka, pozyskiwane z małych, etycznych gospodarstw i zrównoważonych źródeł.

Z najwyższym szacunkiem podchodzimy do produktu – nie marnujemy go, wykorzystujemy w całości, wybieramy dostawców, którzy podzielają nasze wartości.

Oferujemy natomiast menu wegetariańskie oraz możliwość modyfikacji dań w przypadku alergii lub nietolerancji – prosimy o wcześniejszy kontakt przy rezerwacji.

9. Czy do restauracji można przyjść z dziećmi?

Zależy nam na zapewnieniu gościom spokojnej i wyjątkowej atmosfery sprzyjającej delektowaniu się kolacją, a nasze menu degustacyjne kierowane jest do osób nastoletnich/dorosłych dlatego sugerujemy wizyty z dziećmi od 12. roku życia.

Oczywiście każdą rezerwację traktujemy indywidualnie — jeśli planują Państwo wizytę z młodszym dzieckiem, prosimy o wcześniejszy kontakt.

10. Czy mogę przyjść z psem lub innym zwierzęciem?

Bardzo kochamy zwierzęta i darzymy je ogromnym szacunkiem, dlatego ze względu na ich komfort, a także komfort wszystkich gości oraz z uwagi na charakter i kameralny rozmiar naszej restauracji, standardy higieny, uprzejmie prosimy o pozostawienie zwierząt w domach lub zorganizowanie dla nich opieki na czas Państwa wizyty.

11. Czy napoje i alkohole są wliczone w cenę menu?

Napoje oraz alkohole są dostępne oddzielnie z naszej karty win, alkoholi oraz napojów bezalkoholowych.

Z przyjemnością doradzimy odpowiednie połączenia do dań — zarówno w formie klasycznego pairingu win, jak i alternatywnych propozycji bezalkoholowych.

12. Czy przy rezerwacji wymagany jest zadatek?

W przypadku rezerwacji dla 4 osób lub więcej prosimy o wpłatę zadatku rezerwacyjnego, który jest zagwarantowaniem rezerwacji. Wysokość oraz szczegóły dotyczące płatności zostaną przesłane mailowo po dokonaniu wstępnej rezerwacji.

Zadatek podlega zwrotowi przy odwołaniu rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem – szczegóły znajdują się w naszej polityce rezerwacji.

13. Czy mogę opłacić kolację z góry?

Tak, istnieje możliwość przedpłaty kolacji wyłącznie poprzez zakup vouchera prezentowego. Voucher można nabyć w naszym sklepie internetowym.

To elegancka forma prezentu na wyjątkową okazję, a także idealne i wygodne rozwiązanie -dzięki niemu nie trzeba zajmować się płatnością w trakcie wizyty, co pozwala w pełni skupić się na doświadczeniu kulinarnym.

14. Co oznacza priorytetowe rozpatrzenie rezerwacji dla osób, które posiadają Voucher?

Standardowo zapytania rezerwacyjne rozpatrywane są w chronologicznej kolejności zgłoszenia, jednak zapytania rezerwacyjne od osób posiadających Voucher rozpatrywane są w pierwszej kolejności.

W przypadku listy rezerwowej osoby, które posiadają Voucher jako pierwsze otrzymają również informację o zwolnionym miejscu.

15. Czy mogę przyjść na kolację o dowolnej porze?

Kolacja rozpoczyna się punktualnie o ustalonej godzinie, dlatego prosimy o przybycie na czas.

Zależy nam, aby każdy gość mógł w pełni doświadczyć rytmu i kompozycji wieczoru — spóźnienie może zakłócić przebieg serwisu oraz komfort innych osób.

Dziękujemy za zrozumienie.

16. Czy obowiązuje dress code?

Nie narzucamy formalnego dress code’u — najważniejsze jest dla nas, aby czuli się Państwo komfortowo.

Nasza restauracja to miejsce stworzone z myślą o wyjątkowych chwilach, dlatego najczęściej  goście decydują się na strój w duchu smart casual lub eleganckiej swobody.

Z przyjemnością powitamy Państwa w takim stylu, który najlepiej oddaje charakter okazji.

17. Czy w pobliżu znajduje się parking?

Tak, w budynku ETHOS, w którym mieści się nasza restauracja, dostępny jest parking podziemny. Wjazd znajduje się od strony ulicy Książęcej.

18. Czy restauracja jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami?

Nasza restauracja znajduje się na parterze budynku, ma szerokie wejście i jest przestronna.  

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest dostępność i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych dlatego stale pracujemy nad poprawą tych aspektów.

Jeśli potrzebują Państwo jakiejkolwiek pomocy lub mają dodatkowe pytania, prosimy o kontakt — z przyjemnością pomożemy w organizacji wizyty.

19. Czy restauracja posiada stoliki na zewnątrz?

Całe doświadczenie kulinarne odbywa się w przestrzeni wewnętrznej, zaprojektowanej z myślą o kameralnej atmosferze i pełnym komforcie naszych gości.

Największą atrakcją wieczoru jest otwarta kuchnia, która umożliwia podglądanie Chefa i jego Zespołu w trakcie tworzenia kulinarnych dzieł sztuki.

20. Czy obowiązuje limit czasowy na rezerwację stolika?

Wierzymy, że kolacja w naszej restauracji to coś więcej niż posiłek — to chwila wytchnienia, rozmowy i przyjemność bycia tu i teraz. Prosimy czuć się swobodnie i cieszyć się wieczorem tak długo, jak Państwo zechcą.

Zależy nam, aby mogli Państwo celebrować kolację w swoim rytmie, bez pośpiechu i w pełnym komforcie, dlatego miejsce zostaje zarezerwowane dla Państwa na cały wieczór. To czas dla Państwa — my zadbamy o resztę.

21. Czy mogę robić zdjęcia i nagrywać kolację?

Z radością zachęcamy do robienia zdjęć i nagrywania swoich chwil podczas kolacji.

Kolacja w naszej restauracji to wyjątkowe doświadczenie, a zdjęcia i filmy to doskonały sposób, by uwiecznić te niezapomniane momenty. Prosimy jedynie o nieużywanie flesza, aby nie zakłócać atmosfery i komfortu innych gości.